Bibelskolen i Grimstad

På Bibelskolen i Grimstad får du god undervisning som gjør deg bedre kjent med Gud og det kristne livet. Med linjene Musikk, Vekst, Idrett & Friluft, Veritas, World Wide Walk og Til Tjeneste kan vi garantere at du finner noe du liker. Vår drøm er at du skal få et forvandlet liv slik at du kan være med å forvandle verden.

Adresse: Østerhusmonen 81, 4879 Grimstad
Telefon: 37 25 68 00
E-post: post@bibelskolen.no

Sitater

Jeg ville bygge mer kunnskap rundt den kristne troen min. Bruke et år på å finne svar på spørsmål jeg hadde tenkt på, og finne spørsmål jeg ikke hadde tenkt på. Ha et år med mindre press mellom videregående og universitetet, i et tett internatmiljø.

Daniel

Jeg trengte et friår som fremdeles hadde litt struktur. Men det viktigste som gjorde at jeg valgte det var at jeg ville utvikle min relasjon til Gud og få mer kunnskap rundt Bibelen og den kristne tro. Som Den historiske og samfunnsmessige konteksten. Samtidig som jeg ville få et større kristent fellesskap enn det jeg hadde.

Silje